free glitter text and family website at FamilyLobby.com

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 comments:

Ellara's e-Shoppe

Menyediakan pelbagai jenis barangan untuk dimiliki oleh semua golongan melalui konsep pembayaran mudah yang tidak membebankan. Kesemua barangan adalah jenama dari UK yang dibawa dari UK. Buat masa ini, hanya mengambil pra-order sahaja dengan pembayaran 30% dari keseluruhan pembelian, pembayaran kedua 30% dari keseluruhan pembelian 3 minggu dari tarikh tempahan dan 40% apabila barang sedia untuk dipos/dihantar/diambil. Harap maklum.


*** SELAMAT MEMBELI-BELAH***
*** SEKIRANYA MEMERLUKAN INFO TAMBAHAN, SILA HUBUNGI KAMI ***
*** TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI DAN DIHARAP RAKAN-RAKAN SUDI MEMPERKENALKAN BLOG INI KEPADA RAKAN-RAKAN ANDA YANG LAIN
***

Konsep dan T & C Bisnes Ellara

* Penghantaran barangan dari UK adalah secara 'badge by badge'. Tempoh penerimaan yang agak memakan masa (lebih kurang dua bulan at most) membolehkan pembeli membuat bayaran secara beransur-ansur. Oleh itu, sekiranya anda ingin memiliki item di sini dengan kadar segera, harap maaf.
* Pesanan barang adalah berdasarkan 'siapa cepat dia dapat' disertakan dengan 30% deposit sebagai bayaran fasa pertama.
* Item akan dipos (bagi mana-mana yang berkenaan) setelah bayaran penuh dibuat.
* Jika item dipos, item akan dihantar menggunakan Poslaju Malaysia pada kadar RM6 bagi 500g pertama dan RM3 bagi setiap 250g berikutnya(Semenanjung Msia) manakala Sabah/Sarawak, RM9 bagi 500g pertama dan RM4 bagi setiap 250g berikutnya.
* Pembayaran melalui MAYBANK- detail pembayaran akan dimaklumkan setelah pesanan diterima
* Sila email NAMA PENUH, ALAMAT PENUH, NOMBOR RUJUKAN pembayaran setelah pembayaran fasa pertama dibuat
* Item tidak boleh dipulangkan/dibayar semula sekiranya anda tidak berpuas hati, "What you see is what you will get"
* Item akan dibungkus dengan baik walau bagaimanapun, kami tidak bertanggungjawab ke atas kehilangan/kerosakan item setelah item diserahkan di pejabat pos.Kami akan sentiasa menyimpan nombor rujukan item yang telah dipos.
* Harga tidak termasuk KOS PENGHANTARAN